collbros

Alla inlägg den 15 januari 2015

Av Barbro Collin - 15 januari 2015 22:29


Men nu tycker jag faktiskt att jag skulle kunna få något annat än den där gamla vanliga maten. Jag tror att min mage mycket hellre skulle vilja ha av mattes frukost istället. En liten hårdmacka med leverpastej på skulle nog slinka ner.
Men min egen mat vet jag inte riktigt om jag vill ha... inte just nu iallafall

    

Väntar och väntar på mackan... tror jag får lägga mej ner ett tag, det är ju totalt utmattande att vänta...

   


Jahaja... visserligen blev det en liten macka och så tog jag några tuggor av maten,

Men bättre än så blev det inte. Provar att få lite stöd hos gamla Tant Ester... och om jag blänger ordentligt på matten kanske det blir en macka till.

 

Matte säger att det beror på det nya lilla gänget i magen att jag inte gillar maten.
Och att jag snart får tillbaka min goda aptit. Och dessutom lovade hon mej lite extra gott till kvällsmaten... så det är väl bara att hoppas på att matte har rätt... och att hon verkligen hittar på något extra smaskens. Och gör hon inte det så kommer jag att fortsätta blänga på henne tills hon ger mej något jag gillar

Jag återkommer med rapport om vad jag fick...

Tass och nospuss
från Smulan


Titta gärna in på hemsidan : collbros.se

Presentation


Den här bloggen handlar framförallt om mej och mina hundar och vad vi gör tillsammans...
Om livet i allmänhet och nosework i synnerhet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards