collbros

Alla inlägg under april 2020

Av Barbro Collin - 8 april 2020 16:45

Man får mycket tid att fundera i dessa dagar... just nu funderar jag på namn och då speciellt namn på valpar... särskilt på Cookies kull, den som aldrig kommer att bli av...
Godistema kanske, eller Mumintrolltema... Snorkfröken, Hemulen, Filifjonkan, Hattifnatten, Ynk, Mårran, Homsan, To-Ticki, Dronten, Snusmumriken, Lilla My, Sniff, Mymlan och allt vad dom heter... ja och så Knyttet förstås. Ett namn jag funderat på flera gånger... Älska boken ”Vem ska trösta Knyttet” har kvar den fortfarande. Den lästes flitigt när dottern var liten och jag kommer fortfarande ihåg stora delar av texten... den är både vacker, sorglig och hoppfull på samma gång... kanske kan det bli en liten Knytta nån gång i livet....

Presentation


Den här bloggen handlar framförallt om mej och mina hundar och vad vi gör tillsammans...
Om livet i allmänhet och nosework i synnerhet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards