collbros

Alla inlägg den 24 juli 2019

Av Barbro Collin - 24 juli 2019 17:45

Det blir fler o fler uppbokade helger för Cookie... De 3 närmsta helgerna blir det 5 TSM 2 tävlingar och 1 TEM Fordon.

Och om vi kommer med på de vi anmält oss till så blir det 3 TSM2 tävlingar och en inoff tävling till innan september... Undrar om vi tagit till lite i överkant kanske...

 

Ligger i min sköna soffa och begrundar dagens noseworkträning... roliga sök och skönt nog så var dom

inomhus i relativ svalka. En blandning av, vad jag tyckte, lätta, kluriga och svåra sök.

Cookie hade naturligtvis inte riktigt samma åsikt som matten om svårighetsgraden...

i alla fall på en del av gömmorna.

Hur som helst så fick hon jobba rejält på en del gömmor, det blev en del störningar, som hon redde ut

med lite stöttning från mej, och en del gömmor på "nya" ställen.

Så nu är hon en erfarenhet rikare, och har förhoppningsvis med sej det till nästa gång. 
Och så får jag klura på vad mer jag ska göra för att hålla henne alert i värmen till helgen...

Presentation


Den här bloggen handlar framförallt om mej och mina hundar och vad vi gör tillsammans...
Om livet i allmänhet och nosework i synnerhet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards