collbros

Alla inlägg den 2 december 2019

+ 7

Av Barbro Collin - 2 december 2019 22:52

En hel vecka med ny höft... måste säga att det gått så mycket bättre än jag trodde. Kanske beror det på att jag liksom målade upp värsta scenariet och då kan det ju bara bli bättre
Men idag har inte varit en helt igenom positiv dag. Har visserligen inte ondare, men varit allmänt lite snurrig i kroppen, känns som feber och kisserikrånglet har dykt upp igen... drog i mej 1 tsk vardera av askorbinsyra och bikarbonat...
och det protesterade magen rejält mot....
Nåja efter att ha sovit en stund och ätit en väldigt sen middag mår jag bättre nu.
Och trots obefintlig träning idag så lyckas jag nu få både upp och ner benet ur soffan utan hjälp av bandet...
får mellanllanda med foten på en liten pall på väg upp bara...
 
 
Hoppas morgondagen blir bättre, ska iallafall ringa o boka tid för stygntagning till nästa vecka.
Sjuksköterkan på Hudiksvalls sjukhus ringde idag, för att höra hur det går... och enligt hennes råd ska
jag kontakta VC om kisseriet inte är ok. Men hur man fixar dit ett urinprov har jag ingen aning om... kan bli spännande...

Presentation


Den här bloggen handlar framförallt om mej och mina hundar och vad vi gör tillsammans...
Om livet i allmänhet och nosework i synnerhet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards