collbros

Alla inlägg den 10 november 2019

Av Barbro Collin - 10 november 2019 20:30

Vilket härligt slut det blev på årets noseworktävlande. Också idag gjorde Cookie en strålande insats... TEM inomhus var det idag, och ännu ett diplom. Och 2 SSE. Så himla roligt, både diplom och SSE.
Så helgens resultat blev alltså diplom både i behållar och inomhussök, och nu uppflyttad till klass 2 i båda momenten. 
3:e plats i totalen på lördagen, 7:a på söndagen. 4 SSE på lördagen och 2 SSE på söndagen. Så glad och så imponerad av min lilla Cookie. Det är en fröjd att se henne jobba... glad, fokuserad och doftsäker. 
Nu hoppas jag att jag kan underhålla hennes kunskaper under kommande rehab, så att vi kan fortsätta där vi slutade idag 🙂  😍
För övrigt bjöd dagen på en superbra arrangerad tävling, av Annelis Hundtjänst, med duktiga funktionärer som fick allt att flyta och många diplom bland noseworkkompisarna.
Nosework är bara bäst 👍🏼👍🏼👍🏼

 
 
 
 

Presentation


Den här bloggen handlar framförallt om mej och mina hundar och vad vi gör tillsammans...
Om livet i allmänhet och nosework i synnerhet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards