collbros

Alla inlägg den 12 november 2019

Av Barbro Collin - 12 november 2019 18:13

Med mindre än 2 veckor till operationen börjar jag bli mycket nervös över att min urinvägsinfektion vägrar att ge sej.
Två antibiotikakurer, nytt urinprov imorgon... känns inte som en vanlig uv, men jag hade ju bakterier.
Blivit bättre av varje kur, men så fort jag slutar så blir det sämre... inbillar mej att urinstenen jag hade i somras och som var både stor och tog lång tid på sej att lämna kroppen har med det hela att göra.... Tror att jag skulle ha haft en längre antibiotikakur från början... 
Eller så har det med diskbuktningarna och artrosen i ryggen att göra... eller något helt annat... 
Hursomhelst så känns det som om att tiden att hinna bli frisk innan operation börjar ta slut...
Ska på ett nytt inskrivningsmöte imorgon, vet inte om jag ska säga något, eller om jag ska avvakta och se
vad proverna säger och om en ev antibiotikakur hinner verka innan op.
Vill naturligtvis inte bli opererad med en infektion i kroppen, men vill ju inte heller få operationen uppskjuten för 3:e gången.
 
Diskussionen mellan mitt bättre och sämre jag går höga här i soffan... vad ska jag göra.... 

Presentation


Den här bloggen handlar framförallt om mej och mina hundar och vad vi gör tillsammans...
Om livet i allmänhet och nosework i synnerhet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards