collbros

Alla inlägg den 17 november 2019

Av Barbro Collin - 17 november 2019 20:15

Dagen O börjar närma sej... om det nu blir någon förstås. Hoppas få provsvar på Uvin imorgon och sänka tagen. 
Har drabbats av nån slags städ och fix mani... förmodligen är det nerverna som ställer till det... håller jag igång så behöver jag ju inte tänka på själva operationen, det räcker med de otäcka eller konstiga drömmarna... eller få panik när jag tänker på allt jag vill få klart denna vecka... 
Idag har förstukvisten blivit städad, uthusdörren har fått lager 2 av 3, dahliorna har blivit nerbäddade, disken diskad, snöborstarna hopskruvade, rullatorn intagen och duschad, hundfällar tvättade, varit ute på tomten med hundarna och busat med Cookie och slängt boll åt Smulan... 
Så nu är kroppen totalt paj, värker överallt, kan knappt stå upprätt...men jag kan kanske sova utan att drömma inatt av ren utmattning.

Presentation


Den här bloggen handlar framförallt om mej och mina hundar och vad vi gör tillsammans...
Om livet i allmänhet och nosework i synnerhet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards