collbros

Alla inlägg den 19 november 2019

Av Barbro Collin - 19 november 2019 20:15

 6... alla prover ok även om det inte känns så. Imorgon ska jag prata med ansvarig på ortopeden, och sen vet jag... 
Pysslat med lite allt möjligt idag, har svårt att konsentrera mej + att värken om möjligt bara blir värre... 
Hundarna har tråkigt stackarna, men får trösta sej med hjorthornen... har svårt att få till nån noseworkträning just nu....
Eftersom både smak och aptit är dålig på grund av krumelurpillren är det sällan jag äter med glädje,

men idag slank middan ner med lätthet... ugnstekt hel lax, med kokt potatis och morötter och

en helt fantastisk hittepå sås gjord på grädde och fiskbuljong med en redning och smaksatt med lite dijonsenap, tomatpure och mycket pepparrot.

Så himla gott 🙂 Om jag är snäll ska jag få samma middag imorgon, resten hamnar i frysen för framtida bruk...

Presentation


Den här bloggen handlar framförallt om mej och mina hundar och vad vi gör tillsammans...
Om livet i allmänhet och nosework i synnerhet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards